Perşembe, Mayıs 25, 2006

Konuşan Ruhlar

Bir çok söz duydum ama hiçbiri yapılamadı ,güzel sözler uzun sürmedikçe birşey ifade etmezler. Sözler benim ölülerimi geri getiremez.Beyaz adamın istila ettigi ülkeminde karşılığını ödemez.Onlar babalarımızın mezarlarını korumaz. Atlarımız ve hayvanlarımızın değerini ödemez.Güzel sözler bana çocuklarımı geri veremez.Güzel sözler bize sağlık vermeyecek ve onlar ölümleri durdurmayacak.Güzel sözler halkıma istedikleri yerlede özgür ve mutlu yaşamaları icin bir vatan vermeyecek.Konuşmaktan yoruldum ve bunlar kalbimi yaraladı,birçok güzel söz ve yerine getirilmeyen söz hatırlıyorum.Bunlar konuşmaya layık olmadıkları halde konuşanların sözleriydi.

HIN-MAH-TU-YAH-LAT-KEH (Dağlarda Gümbürdeyen Gökgürültüsü - Nez Perche Reisi)

1 Comments:

At 12:54 ÖS, Anonymous ahmet said...

neden güncellenmiyor?
bana sorarsanız kağıt üzerinde görmek daha eğlenceliydi...

 

Yorum Gönder

<< Home